tisdag 5 april 2011

Uppdateringsdags!

Oh va länge sen det var jag uppdaterade bloggen.. Har haft fullt upp med hundträning, läkarbesök, sjuka barn osv, men nu verkar barnen hålla sig relativt friska förutom lite snorerier så då får jag passa på att uppdatera lite!

Full rulle med två staffar o 3 barn i huset, aldrig en tråkig stund ;) Men jag trivs verkligen med det, så allt känns bra.

För ett par dagar sen så var det två månader sen jag hämtade hem Kito, jösses va tiden går fort o han växer som bara den.
Han blir snart 5 månader o har kommit till det stadiet då han är så ful, raltig älg, inget sitter där det ska o smal, ranglig ;)
Men hans ögon är så underbart fina fortfarande, lik sin mor med kinesögon, djupa, kärleksfulla o mjuka..


Jag har en hel del bilder på datorn som jag tänkte lägga upp på bloggen, men det tar sån tid så jag tar bara ett par st =)

Håll till godo!




































Oj, blev massa bilder ändå.. Tog LÅNG tid, seg blogg detta.. =/ Eller seg dator ;)
Nåja, eftersom det var så länge sen som jag uppdaterade bloggen så la jag till bilder från ett flertal olika tillfällen!

Ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen, åtminstone 2-3 dagar/vecka.

Ikväll börjar brukslydnadskursen för mig o Yatzi, ska bli riktigt roligt!
På söndag börjar valpkursen för mig o Kito, också jätteroligt!
I slutet på april så börjar agilitykursen för mig o Yatzi, o de ska bli riktigt riktigt riktigt roligt!

Nä, nu är det dags att fixa mat till barnen o förbereda Yatzi för vår kommande åktur till brukshundklubben.

Tills vi "ses" igen, ha de fint! =)

//Stina, Yatzi o Kito!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar